Skip to content

Проф. д-р Сузана Никодиновска-Банчотовска

Проф. д-р Сузана Никодиновска-Банчотовска

Проф. д-р
Сузана Никодиновска-Банчотовска

Биографија

Лични информации

Сузана Никодиновска Банчотовска

Работа

 Дрезденска бр. 56 1000 Скопје, Република Северна Македонија

 

 +389 23066-776

 

 suzana.nikodinovska.bancotovska@pfsko.ukim.edu.mk

   

Вработување/професионално поле

 

Професор, УКИМ, Педагошки факултет „Св. Климент Охридски“ – Скопје

Педагогија, Дидактика, Образовна технологија

 

Работно искуство

 

2014

Билтен бр. 1071 од 17.02.2014

 

 

Редовен професор, УКИМ, Педагошки факултет „Св. Климент Охридски“ – Скопје

2009

Билтен бр. 966 од 15.06.2009

 

Вонреден професор, УКИМ, Педагошки факултет „Св. Климент Охридски“ – Скопје

2004

Билтен бр. 858 од 01.10.2004

 

Доцент, УКИМ, Педагошки факултет „Св. Климент Охридски“ – Скопје

1999

Билтен бр. 747 од 29.12.1999

01.06.1996

Вонреден број на Билтен од 14.12.1995

Асистент, втор пат, УКИМ, Педагошки факултет „Св. Климент Охридски“ – Скопје

Асистент, УКИМ, Педагошки факултет „Св. Климент Охридски“ – Скопје,

 

 

Име и адреса на работодавачот

 

 

Универзитет „Св. Кирил и Методиј“ во Скопје

Педагошки факултет „Св. Климент Охридски“ – Скопје

Ул. Дрезденска бр. 56,

 

Образование и обука

14.06.2004

Доктор на педагошки науки, Универзитет „Св. Кирил и Методиј“, Филозофски факултет, Институт за педагогија, Скопје

30.06.1994

Магистер на педагошки науки, Универзитет „Св. Кирил и Методиј“, Филозофски факултет, Институт за педагогија, Скопје

15.09.1989

Дипломиран педагог, Универзитет „Св. Кирил и Методиј“, Филозофски факултет, Институт за педагогија, Скопје

 

Публикации

 

1.       Начини и форми на следење и оценување на учениците од I –III одделение во основното училиште, Зборник на трудови  од  Конференција „Образованието на крстопат – состојби, предизвици, решенија и перспективи, Битола, Република Мaкедонија, 10-11 ноември 2017 г.(стр.33-36), Македонско научно друштво, Битола, 2018 год;

2.        Proceeding book: “Contemporary Education – Condition, Challenges, and Perspectives”,     VI international scientific conference, “Models for Application of Educational Technology”, pg. 196-202, Stip, 2018; ИНТЕРАКЦИСКО-КОМУНИКАЦИСКИ АСПЕКТ НА АКТИВНОТО СЛУШАЊЕ ВО НАСТАВАТА.pdf (ugd.edu.mk)

3.        The Need and the Ways of Realizing the Educational Competencies of the Teachers,   Proceedings, “13 international Balkan Education &Science Congress”, pg-467-471, 6-8 September, 2018, Edirne, Turkey; Abstract Book 2018.pdf (ugd.edu.mk)

4.        Conference proceedings, Part one: “Educational software and e-learning in the early     grades of elementary school”, pg. 255-259, IX International scientific conference “Improving the quality of life of children and youth”, 22-24 June 2018, Harkany, Hungary, Tuzla 2018; http://erf.untz.ba/web/wp-content/uploads/2022/06/Zbornik_2018-_I-dio.pdf

5.        THE ROLE OF PLAY AND THE AUTONOMY OF THE CHILD IN EARLY   CHILDHOOD DEVELOPMENT, (with Tatjana Koteva-Mojsovska), pg. 100-104, EDUCATION Journal of Educational Research, no. 1-2, Tetovo 2019; https://journals.unite.edu.mk/

6.         Develоpment   phases and characteristics of the curriculum for education of preschool teachers  of the pedagogical faculty “St. Climent Ohridski” Skopje, pg. 155-161, IX International scientific conference : “Improving the quality of life of children and youth”, 21-23 June 2018, Istanbul, Turkey, Tuzla 2019; http://erf.untz.ba/web/wp-content/uploads/2022/06/Zbornik_2019-_I-dio.pdf

7.        COMMUNICATION TEACHER – STUDENT, IMPORTANT PARAMETER FOR QUALITY TEACHING, pg. 15-22, CONGRESS PROCEEDINGS 14th International Balkan Congress for Education and Science QUALITY IN CONTEMPORARY EDUCATIONAL PROCESSES Concepts, Strategies, Implementation, Evaluation 5 – 7 th September 2019 Ohrid, North Macedonia; CONGRESS_PROCEEDINGS_IBESC_2019skopjeohridzbornik.pdf

8.        Професионалниот развој на наставниот кадар, International Balkan Conferences for Music and Ballet – Conditions and Perspectives in Music- Ballet Education, Зборник на трудови: Средно музичко училиште „Илија Николовски Луј“, Скопје 2021;

9.        Initial Education and Professional Training of Teacher through Pedagogical Faculties, pg. 355- 360, International Scientific Conference, 75th Anniversary of the Institute of Pedagogy – Educational Challenges and Future Prospects, Ohrid, 16-18 May, Conference Proceedings, November, 2022;

 Inst. Pedagogija EDUCATIONAL-CHALLENGES_CONFERENCE-PROCEEDINGS_IP_Ohrid-2022 (1).pdf

10.     DOSSIER ANALYSIS FOR DEVELOPMENT OF THE CHILD IN PRESCHOOL INSTITUTIONS, pg.241-250, The Proceedings of International Scientific Conference Management in Education – Contemporary Approaches and Perspectives, FACTA UNIVERSITATIS SERIES TEACHING, LEARNING AND TEACHER EDUCATION Vol. 7, No 1, Special Issue, 2023, Pedagogical Faculty in Vranje, University of Niš, Serbia;   FUTLTE – Conference – Management in Education.pdf

11.     Nastava na daljinu kao model učenja, str.465-47,  Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Univerzitet u Tuzli Faculty for Special Education and Rehabilitation, University of Tuzla, XIV Međunarodna naučno-stručna konferencija „Unapređenje kvalitete života djece i mladih“, Drač, Albanija, 23. – 25. 06. 2023; http://erf.untz.ba/web/wp-content/uploads/2023/07/Zbornik-2023-II-dio-korekcija-1_compressed.pdf

12.     MULTICULTURAL  EDUCATION IN THE MODERN SOCIETY, (with Tatjana                       Koteva-Mojsovska), pg: 217 – 221, EDUCATION, Journal of Educational Research, Faculty of Pedagogy, Tetova, Republic of North Macedonia, Vol. 5 | No. 9-10, 2023. https://journals.unite.edu.mk/

 

 

 

 

 

Член на професионални здруженија и тела

2020-2023  

Член на Универзитетскиот сенат на УКИМ

                          2023-

Член на Универзитетскиот сенат на УКИМ

 

 

Проекти

 

 

 

 

 

2018

 

 

2019

 

 

2020

 

2022

2023

 

2024

 

Улогата на педагошките факултети во иницијалното образование и професионалното усовршување на наставниците од одделенската настава во основното училиште

Педагошките факултети како носители на  иницијалното образование и професионалното усовршување на воспитувачите во предучилишните установи

Анализа на досието за следење на напредувањето на детето (развојно портфолио) во предучилишните институцииУниверзитетската настава на далечина – искуства и можности за развој; Мислењата и ставовите на студентите за професионалните компетенции на одделенските наставнициОсобеностите на универзитетските професори низ призмата на перцепциите на студентите

 

 

 

Лични вештини и компетенции

Мајчин јазик

Македонски јазик

Други јазици

Англиски јазик, германски јазики, српски јазик, хрватски јазик

Социјални вештини

Способност за комуникација во група и решавање на конфликтни ситуации

Организациски вештини

Способност за организација на тимска работа

Компјутерски вештини

Работа со алатките на Microsoft office

Возачка дозвола

Б категорија