Проф. д-р Весна Хорватовиќ
Биографија
Лични информации |
Весна Хорватовиќ |
Работа |
Дрезденска бр. 56 1000 Скопје, Македонија |
|
+389 23066-776 |
|
|
Вработување/професионално поле |
|
|
Професор, УКИМ, Педагошки факултет „Св. Климент Охридски“ – Скопје Педагогија,Методика на изучување на мајчин јазик
|
Работно искуство |
|
15.10.2023
|
Вонреден професор, УКИМ, Педагошки факултет „Св. Климент Охридски“ – Скопје, Билтен бр. 1293 од 15.10.2023 год |
31.12.2018 |
Доцент, УКИМ, Педагошки факултет „Св. Климент Охридски“ – Скопје, Билтен бр. 1183 од 31.12.2018год. |
01.12.2011 |
Асистент, УКИМ, Педагошки факултет „Св. Климент Охридски“ – Скопје, Билтен бр. 1020 од 1.12.2011 |
Име и адреса на работодавачот
|
|
|
Универзитет „Св. Кирил и Методи“ во Скопје Педагошки факултет „Св. Климент Охридски“ – Скопје Ул. Дрезденска бр. 56,
|
Образование и обука |
|
2016 |
Доктор по педагошки науки, Филозофски факултет – Скопје, УКИМ-Скопје |
2010 |
Магистер по педагошки науки, Факултет за образовни науки, Универзитет „Гоце Делчев“ – Штип |
1994 |
Професор по општа и компаративна книжевност, Филолошки факултет „Блаже Коневски“ – Скопје, УКИМ-Скопје
|
Публикации |
|
1. Durcevska – Georgieva G., Horvatovikj V., Palchevska S “Media Literacy in early childhood” International Journal of Scientific Issues in Physical Education, Sport and Health ( PESH) ( 2023) https://pesh.mk/wp-content/uploads/2023/06/9-vol-12-no1.pdf
2. Kotovchevska S., Shterjoska Mitreska A., Horvatovikj V“The level of education of librarians in function of efficient advancement of school libraries” EBSCO, Google Scholar: KNOWLEDGE – International Journal, 52(2), 223–228. ISSN 2545-4439, ISSN 1857-923Х, (2022) https://ikm.mk/ojs/index.php/kij/article/view/5241
3. Horvatovikj, V“Professional services promoting the student`s holistic development in primary schools” EBSCO, Google Scholar: KNOWLEDGE – International Journal, 55(2), 201-206. ISSN 2545-4439, ISSN 1857-923Х (2023) https://ikm.mk/ojs/index.php/kij/article/view/5699
4. Gabriela Durchevska- Georgieva, Simona Palchevska, Vesna Horvatovic, Aleksandar Jolevski“Pedagogue professional worker in a kindergarten- challenges and barriers in the professional development” International Journal of Scientific Issues in Physical Education, Sport and Health ( PESH) ( 2020). https://pesh.mk/wp-content/uploads/2021/05/13-1.pdf
5. Horvatovic, V“Extracurricular activities in elementary schools in function of promoting healthy life hablits with students” International Journal of Scientific Issues in Physical Education, Sport and Health ( PESH) ( 2019) https://pesh.mk/wp-content/uploads/2021/05/vol-8-no-1.pdf 6. Horvatovikj V „Interactiv versus traditional teaching in primary schools“ EBSCO, Google Scholar: KNOWLEDGE – International Journal, 35(2), ISSN 2545-4439, ISSN 1857-923Х (2019) https://ikm.mk/ojs/index.php/kij/article/view/1777/1777
|
|
Член на професионални здруженија и тела |
|
Од 22.03.2022 до сега |
Член на Национална Комисија за учебници |
Март 2023 до сега |
Надворешен соработник на предметна работна група (албански јазик) за државно тестирање на учениците од петто одделение |
Март 2021 до сега |
Надворешен соработник на предметна работна група (албански јазик) за државно тестирање на учениците од трето одделение
|
Проекти |
|
2021 |
Учесник во меѓународен образовен проект Teacher professional and carеer system – MCEC,UNICEF CO, North Macedonia
|
2019 |
Учесник во меѓународен образовен проект Inclusion of children with disabilities in pre -primary education – UNICEF CO, North Macedonia
|
2019 |
Учесник во меѓународен проект Foundations for Social and Cultural Dialogue Programme –UNICEF CO, North Macedonia
|
2018-2020 |
Учесник во меѓународниот проект од Еразмус + КА 201 Strategic Partnerships for school education, со наслов : Improving the quality of physical education at Primary education level and presenting its relevance and importance for the health and good of the coming generations Биро за развој на образование; Универзитет „ Св. Кирил и Методиј ’’, Факултет за физичка култура, спорт и здравје’’, Fakultet za shport – Univerza v Ljubljani; Национална спортна академија , Универзитет во Софија, Бугарија
|
2016-2019 |
Учесник во меѓународниот проект од Еразмус +( 2016-1-MK01-KA201-021703) Strategic Partnerships for school education, под наслов : Assesment for Learning: Setting and Using Success Criteria in Math and Science Lessons in Primary Education Биро за развој на образование; Cambridge Examination Centre – UK; Aflatoun International – Netherlands |
Лични вештини и компетенции |
|
Мајчин јазик |
македонски |
Други јазици |
Англиски, хрватски,српски |
Социјални вештини |
Способност за тимска работа, работа со рокови , развиена емоционална интелигенција и преземање одговорност. |
Организациски вештини |
Стратегиско управување со процеси, организација на време и човечки ресурси. |
Компјутерски вештини |
Microsoft office |
Возачка дозвола |
Б категорија |