Проф. д-р Сузана Никодиновска-Банчотовска
Биографија
Лични информации |
Сузана Никодиновска Банчотовска |
Работа |
Дрезденска бр. 56 1000 Скопје, Република Северна Македонија |
|
+389 23066-776 |
|
|
Вработување/професионално поле |
|
|
Професор, УКИМ, Педагошки факултет „Св. Климент Охридски“ – Скопје Педагогија, Дидактика, Образовна технологија
|
Работно искуство |
|
2014 Билтен бр. 1071 од 17.02.2014
|
Редовен професор, УКИМ, Педагошки факултет „Св. Климент Охридски“ – Скопје |
2009 Билтен бр. 966 од 15.06.2009
|
Вонреден професор, УКИМ, Педагошки факултет „Св. Климент Охридски“ – Скопје |
2004 Билтен бр. 858 од 01.10.2004
|
Доцент, УКИМ, Педагошки факултет „Св. Климент Охридски“ – Скопје |
1999 Билтен бр. 747 од 29.12.1999 01.06.1996 Вонреден број на Билтен од 14.12.1995 |
Асистент, втор пат, УКИМ, Педагошки факултет „Св. Климент Охридски“ – Скопје Асистент, УКИМ, Педагошки факултет „Св. Климент Охридски“ – Скопје, |
|
|
Име и адреса на работодавачот
|
|
|
Универзитет „Св. Кирил и Методиј“ во Скопје Педагошки факултет „Св. Климент Охридски“ – Скопје Ул. Дрезденска бр. 56,
|
Образование и обука |
|
14.06.2004 |
Доктор на педагошки науки, Универзитет „Св. Кирил и Методиј“, Филозофски факултет, Институт за педагогија, Скопје |
30.06.1994 |
Магистер на педагошки науки, Универзитет „Св. Кирил и Методиј“, Филозофски факултет, Институт за педагогија, Скопје |
15.09.1989 |
Дипломиран педагог, Универзитет „Св. Кирил и Методиј“, Филозофски факултет, Институт за педагогија, Скопје
|
Публикации |
|
|
|
1. Начини и форми на следење и оценување на учениците од I –III одделение во основното училиште, Зборник на трудови од Конференција „Образованието на крстопат – состојби, предизвици, решенија и перспективи, Битола, Република Мaкедонија, 10-11 ноември 2017 г.(стр.33-36), Македонско научно друштво, Битола, 2018 год; 2. Proceeding book: “Contemporary Education – Condition, Challenges, and Perspectives”, VI international scientific conference, “Models for Application of Educational Technology”, pg. 196-202, Stip, 2018; ИНТЕРАКЦИСКО-КОМУНИКАЦИСКИ АСПЕКТ НА АКТИВНОТО СЛУШАЊЕ ВО НАСТАВАТА.pdf (ugd.edu.mk) 3. The Need and the Ways of Realizing the Educational Competencies of the Teachers, Proceedings, “13 international Balkan Education &Science Congress”, pg-467-471, 6-8 September, 2018, Edirne, Turkey; Abstract Book 2018.pdf (ugd.edu.mk) 4. Conference proceedings, Part one: “Educational software and e-learning in the early grades of elementary school”, pg. 255-259, IX International scientific conference “Improving the quality of life of children and youth”, 22-24 June 2018, Harkany, Hungary, Tuzla 2018; http://erf.untz.ba/web/wp-content/uploads/2022/06/Zbornik_2018-_I-dio.pdf 5. THE ROLE OF PLAY AND THE AUTONOMY OF THE CHILD IN EARLY CHILDHOOD DEVELOPMENT, (with Tatjana Koteva-Mojsovska), pg. 100-104, EDUCATION Journal of Educational Research, no. 1-2, Tetovo 2019; https://journals.unite.edu.mk/ 6. Develоpment phases and characteristics of the curriculum for education of preschool teachers of the pedagogical faculty “St. Climent Ohridski” Skopje, pg. 155-161, IX International scientific conference : “Improving the quality of life of children and youth”, 21-23 June 2018, Istanbul, Turkey, Tuzla 2019; http://erf.untz.ba/web/wp-content/uploads/2022/06/Zbornik_2019-_I-dio.pdf 7. COMMUNICATION TEACHER – STUDENT, IMPORTANT PARAMETER FOR QUALITY TEACHING, pg. 15-22, CONGRESS PROCEEDINGS 14th International Balkan Congress for Education and Science QUALITY IN CONTEMPORARY EDUCATIONAL PROCESSES Concepts, Strategies, Implementation, Evaluation 5 – 7 th September 2019 Ohrid, North Macedonia; CONGRESS_PROCEEDINGS_IBESC_2019skopjeohridzbornik.pdf 8. Професионалниот развој на наставниот кадар, International Balkan Conferences for Music and Ballet – Conditions and Perspectives in Music- Ballet Education, Зборник на трудови: Средно музичко училиште „Илија Николовски Луј“, Скопје 2021; 9. Initial Education and Professional Training of Teacher through Pedagogical Faculties, pg. 355- 360, International Scientific Conference, 75th Anniversary of the Institute of Pedagogy – Educational Challenges and Future Prospects, Ohrid, 16-18 May, Conference Proceedings, November, 2022; Inst. Pedagogija EDUCATIONAL-CHALLENGES_CONFERENCE-PROCEEDINGS_IP_Ohrid-2022 (1).pdf 10. DOSSIER ANALYSIS FOR DEVELOPMENT OF THE CHILD IN PRESCHOOL INSTITUTIONS, pg.241-250, The Proceedings of International Scientific Conference Management in Education – Contemporary Approaches and Perspectives, FACTA UNIVERSITATIS SERIES TEACHING, LEARNING AND TEACHER EDUCATION Vol. 7, No 1, Special Issue, 2023, Pedagogical Faculty in Vranje, University of Niš, Serbia; FUTLTE – Conference – Management in Education.pdf 11. Nastava na daljinu kao model učenja, str.465-47, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Univerzitet u Tuzli Faculty for Special Education and Rehabilitation, University of Tuzla, XIV Međunarodna naučno-stručna konferencija „Unapređenje kvalitete života djece i mladih“, Drač, Albanija, 23. – 25. 06. 2023; http://erf.untz.ba/web/wp-content/uploads/2023/07/Zbornik-2023-II-dio-korekcija-1_compressed.pdf 12. MULTICULTURAL EDUCATION IN THE MODERN SOCIETY, (with Tatjana Koteva-Mojsovska), pg: 217 – 221, EDUCATION, Journal of Educational Research, Faculty of Pedagogy, Tetova, Republic of North Macedonia, Vol. 5 | No. 9-10, 2023. https://journals.unite.edu.mk/
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Член на професионални здруженија и тела |
|
2020-2023 |
Член на Универзитетскиот сенат на УКИМ |
2023- |
Член на Универзитетскиот сенат на УКИМ |
|
|
Проекти |
|
|
|
|
|
2018
2019
2020
2022 2023
2024 |
Улогата на педагошките факултети во иницијалното образование и професионалното усовршување на наставниците од одделенската настава во основното училиште Педагошките факултети како носители на иницијалното образование и професионалното усовршување на воспитувачите во предучилишните установи Анализа на досието за следење на напредувањето на детето (развојно портфолио) во предучилишните институцииУниверзитетската настава на далечина – искуства и можности за развој; Мислењата и ставовите на студентите за професионалните компетенции на одделенските наставнициОсобеностите на универзитетските професори низ призмата на перцепциите на студентите
|
Лични вештини и компетенции |
|
Мајчин јазик |
Македонски јазик |
Други јазици |
Англиски јазик, германски јазики, српски јазик, хрватски јазик |
Социјални вештини |
Способност за комуникација во група и решавање на конфликтни ситуации |
Организациски вештини |
Способност за организација на тимска работа |
Компјутерски вештини |
Работа со алатките на Microsoft office |
Возачка дозвола |
Б категорија |